REUNIÓ AMB L'EMPRESA DE DIA 25-02-03. |
ACTUALITAT
SINDICAL TRÀNSIT: Avui hi ha hagut una reunió per intentar acabar amb un preacord pels horaris de trànsit. Això no ha estat possible per què l'empresa no havia valorat diverses qüestions que s'havien plantejat en reunió anterior: Planificacions dels reforços amb franges horàries de treball, respecte als dies de festa immediatament anteriors i posteriors dels períodes de vacances, compensació per no respectar 12 hores entre torn i torn, dos dies de festa sempre entre cada període de treball. Tanmateix s'ha presentat una alternativa de quadrant on els períodes de treball comencen en dimecres i introdueix algunes modificacions més. Davant la diversitat d'opinions, s'ha suggerit que hi hagi un sistema que permeti que s'apliqui un o altre quadrant per regions segons voluntat majoritària dels agents. Es proposa, per part de l'empresa, que si volem reducció de les 12 hores del R-3 això signifiqui convertir R-3 en quatre dies de 8 hores o seguir amb tres dies passant les hores a romanent. S'acceptat incloure en la planificació anual els serveis extraordinaris previsibles, amb el qual es reduiran les hores de romanent. S'ha quedat per dilluns dia 3 de març per tractar els temes que falten. PEL QUE FA ALS TEMES ECONÒMICS, SE'NS DIU QUE AQUEST DIJOUS SABRAN ALGUNA COSA I QUE JA SE'NS CONVOCARÀ. Així doncs, encara no hi ha res concret ni preacordat. PLA DE CARRERA: Hi va haver reunió dilluns dia 24. Vam acabar de parlar del que l'empresa vol parlar del Decret de Provisió, és a dir, només de les modificacions que volen fer, no de la quantitat de greuges en quan a dies de presa de possessió, arbitrarietats en els sistemes de provisió, etc. En aquest reduït marc, les qüestions més destacables són: Vam insistir per a que als concursos sortissin totes les vacants, només accepten valorar i fixar un percentatge; NO ACCEPTEN CAP MENA DE MODIFICACIÓ EN LES ESPECIALITATS ESTABLERTES NI EN ELS NIVELLS ( LA MARE DELS OUS). Això vol dir que no accepten incloure OAC's, Sales, Rurals, Nivell 1 de trànsit, ni res. Tampoc elevar el nivell a especialitats com Subsòl. Només vam aconseguir que s'introduís una disposició que permeti en un futur un sistema àgil per incloure o modificar nivells d'especialitat i que les que s'estableixin en un inici no estiguin tancades. Vam intentar que, ja que no s'acceptava canviar nivells o incloure especialitats, parléssim de diferenciar complements específics dintre els nivells. No textualment, ja que hi va haver debat, però la resposta va anar en el sentit que si ens posàvem tontos, no donaven un duro a ningú i així s'acabava el problema. Si voleu ampliar informació, no dubteu en trucar-nos. SALUT ! Barcelona a 25 de febrer del 2.003.
|